Ostutingimused

Tellimuste esitamine ja jälgimine

Teval Elektroonika e-poest on ostu võimalik vormistada nii kliendibaasi registreerunud kliendil kui ka kliendi kontot mitte omaval kliendil.

- Registreerunud klient saab oma kasutajatunnuse ja parooliga sisselogida "Logi Sisse" kaudu ning jätkata seejärel toodete valimist e-poest. Kliendikontot omades saate vormistada oste kiiremini, salvestada tarneaadresse, vaadata tellimuste ajalugu ja jälgida oma aktiivseid tellimusi.

- Kontot mitteomav klient võib konto luua enne ostukorvi komplekteerimist siin>> või ka ostu vormistamise ajal märkides linnukese väljale "Registreeru"

- Ostu saab ka vormistada kliendikontot loomata täites ühekordselt ostuvormistamise ankeedi külalisena pärast ostukorvi komplekteerimist.

- Kui olete e-poest leidnud sobiva toote tuleb toote juures täpsustada kogus (vaikimisi on määratud minimaalne tellimuse suurus) ja seejärel vajutada nupule "Lisa ostukorvi". Valitud tooteid on võimalik vaadata üleval paremas nurgas asuvast ostukorvist. Ostukorvi sisenedes on võimalik muuta iga toote kogust lahtris "Kogus" ning tooteid ostukorvist eemaldada vajutades tooterea lõpus asuvale ristile.

- Ostukorvist tuleb edasi liikuda nupuga "Vormista ost".

- Ostuvormistamiseks tuleb registreerunud klientidel oma kasutajanime ja parooliga sisselogida, teistel tuleb täita ostuvormistamise ankeet.

- Ennem ostu vormitamist tuleb veel valida tarne- ja makseviis ning seejärel vajutada nupule "Vormista ost"

* Kui ostu vormistamisel esineb tehnilisi probleeme, siis palume kirjutada teval@teval.ee.


Tarneviisid ja hinnad

Veebikataloogis esitatud hinnad on netohinnad, mis ei sisalda makse ega transpordi kulusid.

Ostu korral on kehtivaks Teval Elektroonika poolt, internetileheküljel www.teval.ee, kauba väljasaatmise päeval avaldatud hind. Teval Elektroonika poolt internetileheküljel avaldatud hind käsitleb tellimise esitamise hetkel saadaval olevat kaubakogust. Hind artiklitele, mille laokogus tellimise hetkel on ebapiisav või võrdne nulliga, võib olla teine.

Teval Elektroonika tarnib kaupa Euroopa Liidu piires.

Tarneviisid ja hinnad.

1. Omniva või Smartposti pakiautomaati  3.5 EUR*

2. DPD Eestis 4.5 EUR*

3. Rahvusvaheline Transport EU maadesse 25 EUR**

Tasuta eestisisene transport tellimustel alates 10€

*Transpordil eritingimusi nõudvate toodete puhul jääb Teval Elektroonikal õigus muuta algselt kuvatud transpordihinda.

*Toodud hinnad on käibemaksuta.

** Saadetised kaaluga kuni 1 kg


Tarneaeg

Tehnilistel põhjustel võib e-poes kuvatav laoseis olla ajalises nihkes tegeliku laoseisuga ning seetõttu võib tegelik laoseis olla erinev.

Tarneaeg peale tellimuse esitamist ja kinnitamist Teval Elektroonika OÜ töötaja poolt:

1. Kui tooteid on laos olemas piisavas koguses jõuab kaup pärast makse laekumist kliendi valitud kohalikku pakiautomaati või asukohta 2-3 päeva jooksul. 

2. Kui laos ei ole piisavalt tellitud tooteid, saadetakse kliendile kinnituskiri, milles märgitakse prognoositav tarneaeg.

3. Rahvusvaheline tarne sõltuvalt sihtriigist kuni 7 päeva.

4. Kaubale kauplusesse järgi tulles on kliendil kohustus teha seda 6 kuu jooksul.

Makseviisid

Hinnad tootekataloogis on esitatud ilma käibemaksu ja transpordikuluta.

Teval Elektroonika võtab oma e-poes makseid vastu eurodes.

Kliendid on kohutatud maksma käibemaksu ja transpordikulud, mis lisatakse lõppsummale ostuvormistamisel.

Transpordikulu sõltub valitud tarneviisist ning lisatakse lõpp summale kassas.

Teval elektroonika on isikuandmete vastutav töötleja. Teval Elektroonika edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kehtivad makseviisid

1. Paypal

2. Pangalingid:     

                1. Swedbank

                2. LHV

                3. Nordea

                4. SEB 

                4. krediitkaart VISA/MasterCard 

4. Arvega maksmine: Kõikidele uutele ja vanadele äriklientidele pakume nüüd võimalust ise oma maksetähtaeg paika panna ning saada veebitellimuse eest arve. Eritingimustel maksevõimaluse saamiseks on vajalik osapoolte vaheline koostööleping, mis määrab veebitellimuste maksetingimused ja tähtajad. Koostöö sõlmimiseks palume võtta ühendust kirjutades teval@teval.ee või Kontaktivormi kaudu.


1. Pretensioonide esitamise aeg on eraisikule 24 kuud alates toote üleandmisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.

2. Pretensioonide esitamise aja jooksul on Tarbijal õigus toote tasuta remondile või asendamisele. Kui viga on tekkinud tootja süül, kaetakse kõik materjali- ja tootmisvead ning töö kui varuosade maksumus.

3. Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.

4. Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.

5. Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale.

6. Teval ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud: 

• seadmesse installeeritud tarkvaralistest vigadest; 

 • normaalsest kulumisest; 

• ebaõigest kasutamisest või hooldamisest (sh juhul, kui seadet on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik);  

 • seadme ja/või detaili seerianumbri, kontrollkleebise või markeeriva kleebise rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest; 

• välisteguritest. Välisteguriteks loetakse muuhulgas äike, nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused vms. 

 • toode ei tööta omaniku süül, ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejälgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel või ülekoormamisel.

7. Teval tugineb vastutuse kindlaks määramisel tootja volitatud esindaja poolt teostatavale ekspertiisile (diagnostikale). Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on Tarbijal võimalus tellida tasuline remont. Vedeliku/niiskuskahjustusega ja/või mehaanilise vigastusega seade kuulub ka edaspidi remontimisele üksnes tasulises korras.

8. Seadmele teostatud ekspertiisi (diagnostika) eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu kui Teval ei ole vastutav seadmel ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb Tarbijal tasuda ekspertiisi tasu kui seadmel ei tuvastata ekspertiisi (diagnostika) tulemusel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.

9. Ekspertiisi tasu ei pea maksma eraklient esimese kuue kuu jooksul alates ostu kuupäevast.

10. Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb pöörduda Teval- i kontorisse, helistage meie klienditeeninduse numbrile E-R +372 6 562 948 või saatke e-kiri aadressile teval@teval.ee ning Teid juhendatakse, kuidas kõnealuse toote puhul edasi toimida.

11. Lisaks pretensiooni esitamise õigusest tulenevatele õigustele on ostjal ka kõik muud EV seadusandlusest tulenevad õigused.


Tagastuspoliitika

Vastavalt võlaõigusseadusele võib tarbija sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Teval Elektroonika e-poest tellitud kauba puhul algab tähtaeg päevast, kui kaup on tarbijale üle antud, kui võlaõigusseadusest ei tulene teisiti.

14-päevase taganemisõiguse kasutamisel tuleb lähtuda võlaõigusseaduses ja Teval Elektroonika ostutingimustes sätestatust. Käesoleval lehel on toodud info kergemaks leidmiseks välja olulisemad tingimused:

1. Tarbija peab taganemisõiguse kasutamisel jälgima võlaõigusseaduse §-s 56 2  sätestatud tarbija kohustusi. Tagastamisele kuuluva asja halvenemise korral vastutab tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on asja kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda asja olemuses, omadustes ja toimimises, peaks tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks tavapäraselt seda teha poes.

2. Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tarbija kontakteeruma Teval Elektroonika esindajaga e-posti aadressil teval@teval.ee, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist.

3. Lepingust taganemisel tuleb tarbijal ostetud asi viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast lepingust taganemisest teatamist, tagastada.

4. Tähelepanu! Toodete tagastamisel veenduge, et kõik oleks korrektselt pakendatud ja oht, et toode võiks transpordil viga saada oleks välistatud.

5. Kaup, mis saabub tellijani pakendis osadeks võetuna peab tagastamisel olema samuti osadeks võetud ning pakendatud samamoodi nagu kauba väljastamisel tellijale.

6. Kasutades 14-päevast taganemisõigust kannab tarbija Teval Elektroonikale tagastamisega seotud otsesed kulud.

7. Kogu toodete eest tasutud summa (sh transpordimaksumus) tagastatakse Kliendile 14 päeva jooksul alates sellest kui Klient on Teval Elektroonikale tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi asja tagasi saatmise kohta. Raha tagastatakse pangaülekandega pangakontole, mille pealt tehing teostati, välja arvatud juhul, kui Müüja ja Klient lepivad kokku teisiti.

8.  Tähelepanu! 14-päevane tagastusõigus ei kehti võlaõigusseaduse § 53 lõikes 4 sätestatud juhtudel, sealhulgas järgneva kauba puhul:

  • tooted, mis on valmistatud tellija isiklikke vajadusi arvestatud;

  • audio- ja videosalvestised ning arvutitarkvara, mille ümbrise on tarbija avanud;

  • suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud (nt kõrvaklapid jms).

Vajadusel saate alati küsida lisainfot ka meie klienditeenindusest teval@teval.ee või tel: +372 6 562 948