Ostukorv

0 toodet 0,00 €

My Cart -

0 toodet

Ostutingimused

Tellimuste esitamine ja jälgimine
Teval Elektroonika e-poest on ostu võimalik vormistada nii kliendibaasi registreerunud kliendil kui ka kliendi kontot mitte omaval kliendil.
Registreerunud klient saab oma kasutajatunnuse ja parooliga sisselogida "Kontohaldus" kaudu ning jätkata seejärel toodete valimist e-poest. Kliendikontot omades saate vormistada oste kiiremini, salvestada tarneaadresse, vaadata tellimuste ajalugu ja jälgida oma aktiivseid tellimusi.
- Kontot mitteomav klient võib konto luua enne ostukorvi komplekteerimist siin>> või ka ostu vormistamise ajal märkides linnukese väljale "Registreeru"
Ostu saab ka vormistada kliendikontot loomata täites ühekordselt ostuvormistamise ankeedi külalisena pärast ostukorvi komplekteerimist.
Kui olete e-poest leidnud sobiva toote tuleb toote juures täpsustada kogus (vaikimisi on määratud minimaalne tellimuse suurus) ja seejärel vajutada nupule "Lisa ostukorvi". Valitud tooteid on võimalik vaadata üleval paremas nurgas asuvast ostukorvist. Ostukorvi sisenedes on võimalik muuta iga toote kogust lahtris "Kogus" ning tooteid ostukorvist eemaldada vajutades tooterea lõpus asuvale ristile.
- Ostukorvist tuleb edasi liikuda nupuga "Vormista ost".
- Ostuvormistamiseks tuleb registreerunud klientidel oma kasutajanime ja parooliga sisselogida, teistel tuleb täita ostuvormistamise ankeet.
- Ennem ostu vormitamist tuleb veel valida tarne- ja makseviis ning seejärel vajutada nupule "Vormista ost"

* Kui ostuvormistamisel esineb tehnilisi probleeme, siis palume kirjutada enelin@teval.ee.

 


* Kui Teil on küsimusi e-poes olevate toodete kohta, siis palume kirjutada teval@teval.ee

 

Hinnad ja transpordikulud
Veebikataloogis esitatud hinnad on netohinnad! Hinnad ei sisalda makse ega transpordi kulusid.
Ostu korral on kehtivaks Teval Elektroonika poolt, internetileheküljel www.teval.ee, kauba väljasaatmise päeval avaldatud hind. Teval Elektroonika poolt internetileheküljel avaldatud hind käsitleb tellimise esitamise hetkel saadaval olevat kaubakogust. Hind artiklitele, mille laokogus tellimise hetkel on ebapiisav või võrdne nulliga, võib olla teine.

Tarneviisid ja hinnad

1. Omniva pakiautomaadid  4 EUR

2. Kullerteenus 7 EUR

3. Smartposti pakiautomaadid  4 EUR

4. Rahvusvaheline Transport  9 EUR

TASUTA transport tellimusel lõppsummaga al 15 EUR! 

 

Makseviisid
Hinnad tootekataloogis on esitatud ilma käibemaksu ja transpordikuluta.
Kliendid on kohutatud maksma käibemaksu ja transpordikulud, mis lisatakse lõppsummale ostuvormistamisel.
Transpordikulu sõltub valitud tarneviisist ning lisatakse lõpp summale kassas.

Kehtivad makseviisid

1. Paypal

2. Pangalingid:       1. Swedbank

                                  2. LHV

                                  3. Nordea

                                  4. SEB 

                                  4. krediitkaart VISA/MasterCard 

3. Liisi järelmaks: Liisi järelmaks aitab Teid vajaliku kauba soetamisel, saades ise valida sobiva sissemakse suuruse ja lepinguperioodi. Pärast lepingu allkirjastamist väljastatakse Teile sobiv kaup.
Liisi plussid:
• Liisi järelmaksu võivad taotleda kõikide pankade kliendid
• Liisida saab nii üksikuid tooteid kui ka suuremat ostukorvi
• Lepingu sõlmimine toimub kaupluses makselingi abil
• Saate endale valida sobiva tagasimakseperioodi
• Hilisem graafiku muutmine on tasuta

Liisi järelmaksu tingimused:
• Liisi järelmaksu võivad taotleda kõik vähemalt 18-aastased Eesti Vabariigi kodanikud või Eestis alalise elamisloaga inimesed
• Lepingu kestus 2 kuni 49 kuud
• Kauba kallinemine aastas alates 12 % -st
• Lepingutasu VIP kliendile 5 ja tavakliendile 10 EUR, mis jagatakse võrdselt osamaksete vahel
. • ID-kaardi ja sellega allkirjastamise võimalus

Kuidas taotleda Liisi järelmaksu?
• Lepingu sõlmimine toimub kaupluses maksevalikutes
• Positiivse otsuse korral vormistatakse laenuleping
• Valida on võimalik endale sobiv periood ja maksekuupäev
• Seejärel toimub allkirjastamine ID-kaardiga.
• Peale allkirjastamist paneb kauplus teile toote teele vastavalt tarnetingimustele.

Küsi julgelt Liisi järelmaksu. Alati leiame Teile sobivaima lahenduse.

LIISI – AUS JA EESTIMAINE
Teenusepakkujaks on Koduliising OÜ. Iga laen on finantskohustus. Kaalu oma otsust hoolikalt – tutvu laenulepingu tingimustega ja vajadusel pea nõu asjatundjaga. Krediidi kulukuse määr on 39,40 % järgmistel näidistingimustel: kauba/teenuse maksumus 419 €, lepingu periood 12 kuud, fikseeritud interssimäär 20 % laenusummalt aastas, krediidisumma 419 €, maksete kogusumma 499,32 eurot ja tagasimaksete summa 499,32 eurot.


4. Arvega maksmine: Kõikidele uutele ja vanadele äriklientidele pakume nüüd võimalust ise oma maksetähtaeg paika panna ning saada veebitellimuse eest arve. Eritingimustel maksevõimaluse saamiseks on vajalik osapoolte vaheline koostööleping, mis määrab veebitellimuste maksetingimused ja tähtajad. Koostöö sõlmimiseks palume võtta ühendust kirjutades teval@teval.ee või Kontaktivormi kaudu.

 

Tarneaeg
Tehnilistel põhjustel võib e-poes kuvatav laoseis olla ajalises nihkes tegeliku laoseisuga ning seetõttu võib tegelik laoseis olla erinev.
Tarneaeg peale tellimuse esitamist ja kinnitamist Teval Elektroonika OÜ töötaja poolt:
1. Kui tooteid on laos olemas piisavas koguses jõuab kaup pärast makse laekumist kliendi valitud kohalikku pakiautomaati või asukohta 2-3 päeva jooksul. 
2. Kui laos ei ole piisavalt tellitud tooteid, saadetakse kliendile kinnituskiri, milles märgitakse prognoositav tarneaeg.
3. Rahvusvaheline tarne sõltuvalt sihtriigist kuni 7 päeva.

 

Garantii ja pretensioonide esitamise tingimused
1. Pretensioonide esitamise aeg on eraisikule 24 kuud alates toote üleandmisest. Juriidiliste isikute puhul lähtutakse tootjapoolsest garantiiajast.
2. Pretensioonide esitamise aja jooksul on Tarbijal õigus toote tasuta remondile või asendamisele. Kui viga on tekkinud tootja süül, kaetakse kõik materjali- ja tootmisvead ning töö kui varuosade maksumus.

3. Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.

 


4. Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.

5. Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale.

 


6. Teval ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud: 

• seadmesse installeeritud tarkvaralistest vigadest; 

 

 

• normaalsest kulumisest; 

• ebaõigest kasutamisest või hooldamisest (sh juhul, kui seadet on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik); 

 

 

• seadme ja/või detaili seerianumbri, kontrollkleebise või markeeriva kleebise rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest; 

• välisteguritest. Välisteguriteks loetakse muuhulgas äike, nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused vms. 

 

• toode ei tööta omaniku süül, ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejälgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel või ülekoormamisel.

7. Teval tugineb vastutuse kindlaks määramisel tootja volitatud esindaja poolt teostatavale ekspertiisile (diagnostikale). Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on Tarbijal võimalus tellida tasuline remont. Vedeliku/niiskuskahjustusega ja/või mehaanilise vigastusega seade kuulub ka edaspidi remontimisele üksnes tasulises korras.

 


8. Seadmele teostatud ekspertiisi (diagnostika) eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu kui Teval ei ole vastutav seadmel ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb Tarbijal tasuda ekspertiisi tasu kui seadmel ei tuvastata ekspertiisi (diagnostika) tulemusel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.

9. Ekspertiisi tasu ei pea maksma eraklient esimese kuue kuu jooksul alates ostu kuupäevast.

 


10. Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb pöörduda Teval- i kontorisse, helistage meie klienditeeninduse numbrile E-R 6562948 või saatke e-kiri aadressile teval@teval.ee ning Teid juhendatakse, kuidas kõnealuse toote puhul edasi toimida.

11. Lisaks pretensiooni esitamise õigusest tulenevatele õigustele on ostjal ka kõik muud EV seadusandlusest tulenevad õigused.

 

 

Isikuandmete kogumine ja kasutamine
1. Teval Elektroonika OÜ (edaspidi müüja) on võtnud endale kohustuse kaitsta klientide ja kasutajate privaatsust. Sellest lähtuvalt oleme koostanud käesolevad privaatsuspoliitika põhimõtted, mis käsitlevad kliendi andmete kogumist, kasutamist, avaldamist, edastamist ja talletamist. Meie tegevus internetis on kooskõlas kõigi asjakohaste tegevuste ja vastavate Euroopa Liidu õigusaktide ja Eesti Vabariigi seadustega.
2. Isikuandmed on andmed, mida müüja kogub üksikisiku tuvastamiseks või temaga ühenduse võtmiseks. Isikuandmete kogumine võib toimuda kliendi nõusolekul järgnevatel viisidel: Kontaktandmete (sh teie nimi, postiaadress, telefoninumber, e-posti aadress, isikukood) esitamisel meie veebilehel või kaupluses veebilehe kasutamisel kliendi kontoinfost või küpsiste (cookies) kaudu ostu või tellimuse sooritamisel meie e-poes (e-pood võib paluda teatud veebilehe aladel vabatahtlikult esitada isikuandmeid ja personaalset informatsiooni. Nõutavad isikuandmed võivad sisaldada nime, isikukoodi, aadressi, postiindeksit, e-posti aadressi ja telefoninumbrit) järelmaksutaotluse esitamisel.
3. Kogutud isikuandmete abil saame teavitada kliente müüja uudistest, kampaaniatest ja tulevastest sündmustest. Klient, kes ei soovi olla meie uudiskirjaloendis, saab ennast sellest igal ajal eemaldada. Kogutud isikuandmeid kasutame ka kauba kohaletoimetamiseks ning kliendi ees võetud kohustuste täitmiseks. Kliendi paremaks teenindamiseks võib müüja avaldada teavet üksikute kasutajate kohta kolmandale osapoolele, kes osutab müüja teenuseid ning on lepinguga kohustunud hoidma jagatud teavet konfidentsiaalsena. Kolmandaks osapooleks on näiteks meie partner, kelle ülesanneteks on e-poes müüdavate kaupade transport või järelmaksu teenuse pakkumine. Kogutud isikuandmeid on võimalik näha, muuta ja täiendada meie veebilehel „Kontohaldus“ alas.
4. Kui ostja on andnud müüjale nõusoleku pakkumiste saamiseks, kasutab müüja andmeid ka müüja teenuste ja kaupade kohta personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste ja teadete edastamiseks ostjale elektroonilisel teel nt järgmisi e-kanaleid kasutades:

- ostjaga seotud e-poesti aadressidel;

- SMS-i või MMS-i või muu elektroonilise sõnumiga (nt push-teade mobiiltelefonis jms) ostja kontaktnumbril või muul müüjale teada oleval ostjaga seotud sidevahendi numbril;

- müüja e-Keskkondade (nt klienditeenindus, müügi- vms internetikeskkond, äpp, TV teenuse keskkond vms) ja muude müüjale mittekuuluvate rakenduste, e-keskkondade ja sotsiaalmeediakanalite kaudu, kus pakutakse turundusvõimalusi (nt Google, Facebook jne). Müüja kasutab andmeid tema õigustatud huvides turunduslikul eesmärgil sh ka:

- ostja ostukäitumise ja tarbimisharjumuste välja selgitamiseks ja/või profileerimise meetodeid kasutades ostja tarbimisalaste ootuste, -eelistuste ja -vajaduste tuletamiseks.

- edastamiseks turunduslikuks töötlemiseks volitatud töötlejatele;

- edastamiseks kolmandatele isikutele selleks, et esitada ostjale müüja turundusteateid nende isikute rakendustes, e-keskkondades, sotsiaalmeediakanalites vms (nt Google'i rakendustes, Facebook'is jne).

5. Ostjal on õigus võtta pakkumiste saamiseks antud nõusolek tagasi, saates müüjale vastavasisulise e-kirja või keelduda edasiste pakkumiste saamisest järgides talle saadetud pakkumises olevat juhist.
6. müüja rakendab kõiki ettevaatusabinõusid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.
7. müüja võib kasutada Ostja isikuandmeid oma õiguste kaitseks ning edastada oma õiguste kaitseks vajalikus ulatuses Ostja isikuandmeid kolmandatele isikutele.
8. Kõik müüja e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.
9. Ostjal on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid ning paluda neid muuta või kõrvaldada oma isikuandmed andmebaasist.
10. Jätame endale õiguse vajadusel privaatsustingimusi muuta. Meie veebilehte kasutama asudes, eeldame, et olete nende põhimõtetega tutvunud ning nõustute nendega. Kõigi privaatsuspoliitika või andmetöötluse kohta tekkivate küsimuste või muredega palume võtta meiega ühendust aadressil teval@teval.ee